Vyúčtování

U zákaznického helpdesku je samozřejmostí vykazování provedené práce, která následně slouží jako podklad k fakturaci. Řešitelé průběžně zaznamenávají konkrétní činnosti (např.: instalace Linuxu, profylaxe tiskárny, cestovné vč. ujetých km apod.) provedené pro konkrétní zákazníky.

Zahoďte kalkulačku a nechte TaskPool provádět vyúčtování provedených prací za Vás.

Abychom provedené práce správně vykázali, doporučujeme využít modul Vyúčtování. V tomto rozhraní dokážeme vybrat konkrétní činnosti v konkrétní oblasti (např.: pool: Servis) za konkrétního zákazníka a v konkrétním časovém období (např.: minulý měsíc). Následně vybereme všechny (nebo jenom některé) záznamy času, které chceme zahrnout do vyúčtování. Lze provést také jejich korekci (změnit konkrétní časový záznam z 2 na 1 hod apod.) ještě před uzavřením vyúčtování.

Poté již stačí pouze vytisknout odpovídající předdefinovanou sestavu, např.: Podklad k likvidaci či Předávací protokol a je hotovo. Modul Vyúčtování tak jednoduše slouží pro generování jak vnitrofiremních reportů, tak i sestav pro zákazníka. Ten si navíc může průběžně sledovat čerpání paušálu přímo na helpdesku on-line.


Nejčastější využití:

  • - měsíční uzávěrky
  • - kontrola projektů
  • - průběžná kontrola stavu prováděných prací
  • - reporty prací do a nad rámec paušálu

Vyzkoušejte trial na
30 dní zdarma!

Novinky z helpdesku

Aegon
Chebská účetní
ČSOB Pojišťovna
Hilton
Joyce
LEONI
Petitpress
Saneca
Tendermarket
ÚJV ŘEŽ
Versino
ZZSJCK

Kontaktní informace

Adresa

ComArr, spol. s r. o.
Tolarova 291, 533 51 Pardubice
+420 466 889 111

Obchod

Pavel Novák
pavel.novak@taskpool.cz
+420 724 040 343

Podpora

Helpdesk
podpora@taskpool.cz
+420 607 100 739